sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Vihreän paketin arvonta


Seuraavaksi arvontaan lähtee tämä vihreä paketti, joka sisältää:

 Nauhan vihreitä lasisia "munia"
Vintage lasia
Kolme vihreää kvartsi riipusta (kaksi ruusuhiontaista ja yksi kaiverrettu. Kvartsit ovat uniikkeja, olen hiotuttanut ne omaan käyttööni eli näitä ei muualta löydy)

Ajattelin tämän paketin sopivan hyvin kevään odotukseen, pääsiäinenkään ei ole enää niin kaukana :)


Mitä sinun tulee tehdä voittaaksesi?

- Ala seuraamaan blogia (jos olet jo seuraaja, kerro kaverille)
- Kerro miksi haluaisit tämän vihreän paketin itsellesi ja mitä niistä tekisit

Minua eniten puhutteleva vastaus voittaa materiaalit. Aikaa on perjantaihin 21.2.2014 asti.

xx

14 kommenttia:

  1. Jaha, ei ku taas mukaan tuuriaan koittamaan :) Tän viheriän helmipläjäyksen haluasin siksi, että helmet on mukavan haastavan näköisiä mulle ja tuntuu että olen yleensä muutenkin vähänlaisesti käyttänyt vihreää koruissani. Tuo kaiverrettu riipus on erityisen kaunis ja mun tyylinen ♥ Noista vihreistä pitkistä pötköistä tulisi ihan selvästi jonkinlaiset korvikset.. Riipukset tuleevat tietenkin kaulakoruun :D Ja noita pilkullisia pyöreitä helmiä hopeiseen rannekoruun ja kaulakoruun, johon riipukseksi varmaankin tuo kaiverrettu riipus plus jotain helmiä mitkä pyytävät pääsyään omasta varastostani kaulakorun lisukkeeksi.. :D Mutta lopulta jos helmet olisi mun käsissä, niin voi olla että tuleekin ihan muuta kuin mitä oli suunnitelmissa :)

    VastaaPoista
  2. Oi, onpa ihanan sävyisiä! ♥ Tahtoisin tämän paketin voittaa, jotta voisin antaa nämä lahjaksi siskolleni. Siskoni ehdoton lempiväri on vihreä, ja hän on tosi taitava tekemään kauniita koruja itse. Hän varmasti olisi onneissaan saadessaan nuo! :)

    jelena.nieminen@hotmail.com

    VastaaPoista
  3. Seuraamaan ryhdytty. Minä järjestäisin lapsille aarteen etsinnän ja tämä olisi sitten se aarre :)

    VastaaPoista
  4. Seurailemaan alettu,käskystä marsmars ^_^

    Kaunis sävy,näistä mitä suurimmalla todennäköisyydellä tuunattaisiin allekirjoittaneelle vähän hienompi kirppiskassa.Sellainen joka kulkee aina mukana ^_^

    VastaaPoista
  5. En ole ehtinyt tekemään koruja pitkään aikaan perheenlisäyksen takia (meillä pikkuinen tyttö). Tällä setillä palkitsisin itseni kaksinkertaisesti, 1. olisi pakko löytää aikaa koruiluun, 2. saisin upean korun kauniista materiaaleista.

    VastaaPoista
  6. Olisi ihana voittaa ja miksi: Ensinnäkin vihreä on lempivärini ja toisekseen pitkän sairastelun aikana nuo yllätykset ovat jääneet vähiin ja kolmanneksi tällainen ylläri voisi saada tuon korujumini paranemaan. Lukijaksi tulin ja tervetuloa myös minun sivulleni :)

    VastaaPoista
  7. Voi jehna, ompas vain kauniita aarteita arvontapakettiin eksynyt <3 Lukijana olenkin jo, jotenka laitan blogiini vinkkiä arvonnastasi :)

    Minä taas tahtoisin arvonnan voittaa siksi että mulla on nyt jokin vihreäkausi meneillään, turkoosia, petroolinsävyä sekä vihreää tuntuu pursuavan joka nurkasta ja helmilehtiä selaillen olen keksinytkin kivan kaulakoruidean. Kauniit pilkulliset "munat" sujauttaisin kaulakoruun, johon käyttäisin lisäksi myös valkoista, jotain muuta turkoosia/vihertävää sekä hematiitin sävyisiä korunosia. Kaulakorusta tulisi ehdottomasti enemmän sellainen "statement" korun tyyppinen. Toisaalta taas, tuo kaiverrettu ihana riipus on vähän liian kaunis laitettavaksi ainoastaan kaulakoruun riipukseksi joten sille keksisin varmasti myöhemmin jotain tärkeämpää käyttöä.

    VastaaPoista
  8. Seurailen blogia täältä sivusta, koska en ole profiloitunut... ;-) Mutta seuraan kyllä!

    Minullakin on päällä krooninen korujumi. Joka viikko sanon itselleni: huomenna menen verstaalle... ja aina tulee jotain muuta joka sotkee suunnitelmani ja siinä sitä taas ollaan. Haluaisin karistaa korujumin jo vihdoin, neljäs vuosi on tulossa täyteen. Tämä 4 vuotta on mennyt sairasteluun ja siitä toipumiseen, mutta nyt on aika jo päästä eteenpäin! Olen kyllä tehnyt koruja tänä aikana mutta vain satunnaisesti ja vähän väkinäisesti. Ideoita, aikaa tai energiaa ei tunnu löytyvän mutta ehkäpä jos saisin uusia ihania materiaaleja lempiväreissäni...? Kevät tulee, valon ja värien määrä lisääntyy, luonto herää ja kaikki ihanat auringonpaisteiset asiat valtaavat mielen. Jospa tämä kevät toisi mukanaan myös ihanat korut takaisin elämääni!

    VastaaPoista
  9. Rakastan, rakastan vihreää, tiedäthän :-D Olen seuraaja, korujesi ihailija jo pitkältä ajalta! <3

    VastaaPoista
  10. Miksihän en muuten ollut vielä lukijasi... Helmetin kautta olen jostain linkistä superihania korujasi päässyt katselemaan, mutta jotenkin tämä blogi on mennyt ohi. Onneksi huomasin tämän arvonnan. Olen ostellut sinulta kaikenlaisia ihanuuksia Helmetin kirppikseltä. Nyt olen pitänyt niistä pientä taukoa, kun paikat pursuaa. ;D

    Mutta siis, ihan oikeasti; olen metsästänyt noita "pilkkumunia" juuri tuollaisina vihreinä. Olisin kyllä ostanutkin, jos olisin kerennyt. Usein vain just ne ihanuudet mitä haluaa, ovat kadonneet.

    Haluaisin saada paketin pelkästään jo noiden pilkkuhelmien takia. Niitä minulla jo onkin eri värisinä, ja olen pistänyt niitä ainan sinne tänne, esim. avainnauhoihin, joita olen tehnyt lähinnä lahjaksi. Ja uniikit kvartsiriipukset, apua! Tuosta kaiverretusta tekisin eläkeelle jäävälle pitkäaikaiselle sivistystoimenjohtajallemme (,joka on siis nainen :D) läksiäislahjakaulakorun. Se olisi just hänen tyylisensä. Sitä en vielä tiedä, mitkä helmet siihen laittaisin. Sen näkee vasta kokeilemalla. Nuo pitkulaiset helmet sopivat tietysti korviksiksi.

    Ja sama juttu kuin Magsilla; RAKASTAN vihreää! :D

    VastaaPoista
  11. Ah, nuo vihreän sävyt. :) (liityin muuten lukijaksi!) Pitkään jatkuneen stressin ja väsymyksen johdosta koruiluni on ollut täysin jumissa, mutta joku näissä ihanissa vihreän sävyissä kutkuttaa! Kaveriksi laittaisin patinoitua hopeaa, pitkästä aikaa tekee mieli tehdä JOTAIN!

    VastaaPoista
  12. Pojantyttären kanssa näistä äitienpäiväkoru valmistettaisiin.

    VastaaPoista
  13. Uuh. Mun kone jumittui tähän sivulle sunnuntaina kommentin lähettämisessä ja näemmä ei ole tullut perille. Otetaan uudestaan.

    Lukija olenkin jo.

    Vihreä on mulle vaikea väri, mutta nämä on sen sävyisiä, että uskoisin selviäväni. Kvartseista parit menisivät korvakoruihin. Sellaisiin aika yksinkertaisiin. Voisin jopa yhdistää näihin kultaiset/ vermeil koukut. Kaiverrettu taas... Se yrittäisi todennäköisesti kaulakoruun, mutta luultavasti se joutuisi pienelle samettityynylle sängyn viereen, jossa sitten silittäisi sitä hellästi ennen nukkumaan menoa ja aamuisin herätessä. Ja ihastelisin sitä ihan varovasti ja salaa.

    PIlkulliset munat, niistä tulisi varmaan pitkä kaulakoru ketjun kera. Ja ehkä rannekosukin, jos vain riittäisivät siihen.

    Pitkulaiset vihreät olisivat haaste. Niistä en tiedä vielä mitä tekisin.

    VastaaPoista
  14. Liityin tuossa hetki sitten lukijaksesi. kenties kerkeän vielä kavereillekin kertomaan blogistasi ja arvonnasta :)

    Aivan ihanainen helmisetti arvonnassa onkin, ihania keväisiä värejä, tykkään!
    Ja niin tykkää myös juuri äidiksi tullut siskonikin, joka pyysi minua tyttönsä kummiksi! Tekisin helmistä korut siis äidille ja tyttärelle kastelahjaksi, todennäköisesti kaulakoruiksi sommittelisin, riipuksen hopeaan kietoisin :)

    VastaaPoista

Ilahdun vierailustasi!