lauantai 22. helmikuuta 2014

Vihreän paketin voittaja

Enpä arvannut miten hankalaan tilanteeseen itseni pistäisin tämän arvonnan suhteen. Voittajaa oli lähes käsittämättömän vaikea valita, koska jokainen ehdottomasti tämän lahjan ansaitsisi ja jokaiselle sen haluaisin antaa. Valinnan vaikeuden vuoksi kehittelin itselleni jonkinlaiset kriteerit valinnan suhteen:

- materiaalit tulisi käyttää korujen tekoon
- materiaalien tulisi ilahduttaa saajaansa jollakin erityisellä tavalla
- suunnitelma materiaalien käytöstä tulisi puhutella myös minua

Näiden kriteerien perusteella valitsin voittajaksi Susanna Happosen :)
Lähetäthän minulle yhteystietosi sähköpostilla sirpa.kiljunen@luukku.com

Uskon, että materiaalit tuovat iloa niin hänelle kuin tuleville lahjojen saajille (sisko ja siskontytär). Minusta on mukava lähettää tämä paketti hänelle, koska tiedän, että useat tulevat siitä iloisiksi :)

Seuraavan arvonnan järjestän kyllä ihan perinteisesti, jolloin minun ei tarvitse omaa mieltäni pahemmin vaivata.
 Paketin sisällön paljastan lähiaikoina :)



5 kommenttia:

  1. Arvasin, kenet valitset voittajaksi. Olisin itse valinnut samoin. :) Onnitteut Susanna! Oon kyllä vähän kade. :D

    VastaaPoista
  2. Oiih, ihanaa! Kiitos, kiitos <3 Laitan sähköpostia tulemaan!

    VastaaPoista
  3. Vitsit mikä puusilmä mä olen, meni koko arvonta totaalisen ohi :) Onnea voittajalle!

    VastaaPoista

Ilahdun vierailustasi!