keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

Onni on ihanat ihmiset


Kuten edellä jo kerroin, olen innokas käsitöiden vaihtaja. Tässä on siis tämän vuoden ensimmäisen vaihtaripaketin satoa mieheni pikkusiskolta Riikalta. Riikka on tehnyt erilaisia isöäidin peittoja niin ison kasan ettei varmaan kukaan enää perässä pysy. Onnille pyysin kirkkaita sinisen ja vihreän sävyjä yhdistettynä valkoiseen ja aivan ihanahan siitä tuli!!! Tekijä itsekin inspiroitui peiton myötä keväisistä pirteistä sävyistä, joten peitto toimi hänelläkin inspiraation lähteenä muille käsitöille. Hyvä niin.


Ihan tiedoksi kaikille lukijoille, että kivoihin neulottuihin sukkiin vaihdan sitten melkein mitä vain!!! Mä olen sitä mieltä, että korujen lisäksi tytöllä ei voi koskaan olla liikaa neulottuja sukkia!
Kunhan on jotakin pitsiä tai palmikkoa ja rusetteja niin tämä tyttö on myyty. Aiemmin Riikka teki minulle jo kaksi myssyä tälle talvelle (joista pitää jossakin vaiheessa ottaa kuvaa), ja niihin toiveena oli jotakin palmikkoa tai vastaavaa ja satiininauhaa. Näissä sukissa toiveena oli jälleen jotakin nauhaa ja rusettia. Ja sitähän tuli :)

Harmaat ajattelin pitää itse, mutta valkoiset laitan yllärinä siskolleni menemään pohjoiseen päin, jotta pysyy jalat lämpimänä :) 
Hän on ollut minulle korvaamaton tuki niin Onnin raskauden aikana kuin synnytyksen jälkeenkin. Ei ole ollut mitään asiaa mitä ei olisi voinut kysyä tai mihin ei olisi saanut vastausta. Ja lupa on ollut soitella vaikka öisin :) Ei kylläkään onneksi ole tarvinnut, ainakaan vielä. Mutta kyllä se tarhantäti tietää :)
Joten olen sitä mieltä, että kyllä sukat on ansaittu moneen kertaan!

Onni on... kaikki ihanat ihmiset <3

Sirpa
xx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun vierailustasi!